Главная > Все новости > Анонсы > Для Києва розробили новий план Окружної дороги

Для Києва розробили новий план Окружної дороги

12 серпня стартував тендер на проєктні роботи першої ділянки Київської окружної дороги, довжиною 35 км, яка з’єднає траси М-06 Київ – Чоп та М-05 Київ – Одеса. Її можуть почати зводити з наступного року. За попередніми розрахунками, вартість будівництва першої ділянки становитиме 12 млрд грн.

Про це йшлося на презентації оновленого плану будівництва транспортного обходу навколо столиці, який відбувся в Офісі Президента. План мають намір реалізувати до 2025 року в межах Національної програми «Велике будівництво». Вартість його повної реалізації – 85 млрд грн.

Новий план обходу навколо Києва тепер є не кільцевою дорогою, а напівкільцем, яке бере початок від траси М-07 (Ковельська) в районі Клавдієва і завершується на 37 кілометрі Чернігівської траси (М-01). Протяжність – 150 кілометрів.

Дорога матиме шість ділянок та сполучить траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст із підходами, протяжністю понад 25 км, через р. Дніпро в районі Українки. Наразі у плані відмовилися від зведення північної ділянки дороги, яка потребувала будівництва моста через Дніпро в районі Вишгорода, і була передбачена у підготовленому Мінтрансом у 2008 році проєкті Київської окружної дороги.

Північно-східну ділянку окружної дороги побудовано від Броварів до Чернігівської траси. Готова і невелика ділянка південного напівкільця – від Ковельської траси до Борисполя. За новим планом, Київська окружна дорога поєднає між собою найбільші міста київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль та Бровари. Водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста. КОД допоможе скоротити їм час поїздки на 40-60 хв.

Нагадаємо, що нині через Київ проїжджає понад 600 тис. автомобілів на добу, 40% з яких – транзитом. Київська обхідна дорога допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту й таким чином вбереже місто від негативного впливу фур. Піковий трафік на окремих ділянках становитиме понад 70 тис. автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тис. автівок. «Напівкільце» сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту.

Джерело