Главная > Все новости > В прессе > Місто готове реконструювати міст Патона після отримання дозволу від Мінкульту – М.Поворозник

Місто готове реконструювати міст Патона після отримання дозволу від Мінкульту – М.Поворозник

Міська влада готова до проведення робіт із реконструкції мосту імені Є. О. Патона. Фахівці КК «Київавтодор» вже підготували проект технічного завдання на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції мосту. Наразі місто очікує на позитивну відповідь від Міністерства культури, молоді та спорту України. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За його словами, незадовільний технічний стан споруди – це комплексна системна проблема, яка виникла внаслідок тривалої багаторічної експлуатації мосту Патона.

«Для того, щоб почати реконструкцію мосту, необхідно вивести його з реєстру пам’яток архітектури на час ремонту. Місто неодноразово зверталося до Міністерства культури України, Національної академії наук України із проханням вивести зі статусу пам’ятки на час реконструкції, у рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди. Реконструкція дозволить підвищити довговічність мосту, збільшити його пропускну здатність і вантажопідйомність. Це можливо лише за умови заміни конструктивних елементів мосту з застосуванням сучасних технологій і матеріалів. До слова, щодня через міст проїжджають від 80 до 100 тисяч автівок. Окрім того, реконструкція дасть можливість на мосту організувати вісім смуг руху транспорту та встановити розділяючу потоки транспорту бар’єрну огорожу», – розповів Микола Поворозник.

Він додав, що при реконструкції об’єкту можливе поетапне виконання робіт без повного закриття руху мостом. Розробленим технічним завданням на реконструкцію мосту передбачено збереження і відновлення наявного зовнішнього вигляду споруди із застосуванням сучасних технологій та матеріалів.

«Після завершення робіт буде можливість повернути міст до переліку пам’яток архітектури», – підкреслив Микола Поворозник.

Окремо зазначимо, що міст ім. Є. О. Патона збудований у 1953 році. Його загальна довжина 1543 м. Ширина проїжджої частини між бордюрами – 21 м, а тротуарів для пішоходів – 3 м.

Протягом тривалого часу експлуатації мосту проводилась низка робіт:

  • встановлено захисну бар’єрну огорожу, між головними балками прогонової будови прокладені дві нитки теплотраси діаметром 630 мм в 1968 році;
  • підсилено металоконструкції мосту: поперечних балок, вертикальних в’язів, оглядових проходів виконано в 1994-1998 роках;
  • збільшено кількість смуг руху до семи. Влаштовано реверсну смугу руху. Замінена форма світильників на щоглах освітлення в 2004 році;
  • капітально відремонтовано тротуари мосту: на верховому тротуарі влаштовані нові залізобетонні плити прохожої частини на низовому тротуарі – новий монолітний залізобетонний тротуар із шаром ізоляції та новим асфальтобетонним покриттям, виконано підсилення консольної частини залізобетонної плити під тротуарами, підсилення щогл освітлення, влаштована нова система водовідведення в 2012 році;
  • відновлено гранітне облицювання опор №№ 0, 1, 25, 26. Демонтаж оглядових пристроїв на опорі № 1 у 2013 році;
  • протиаварійні заходи на опори № 1 та № 25 виконані в 2018 та 2019 роках.

Усі ці роботи виконувалися відповідно до вимог безпеки руху та для відновлення технічного стану.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *