Головна > Всі новини > У Києві тепер електрику обслуговують по заявках он-лайн

У Києві тепер електрику обслуговують по заявках он-лайн

Зручна форма подачі показників електролічильників, онлайн-карти аварійних та планових відключень електричної енергії, дистанційне замовлення приєднання до мережі – ці та багато інших корисних послуг впровадили ДТЕК Київські електромережі на новому сайті компанії.

Заради зручності клієнтів, ДТЕК Київські електромережі кардинально оновив власний сайт. Як повідомила пресслужба підприємства, компанія перетворила його на повноцінний клієнтський портал. Усі зміни, які впровадила компанія спрямовані на зручність, простоту використання, зрозумілість та можливість дистанційно отримати усі необхідні послуги з розподілу електричної енергії.

Серед новацій – форма передачі клієнтами показників електролічильників, у якій необхідно вказати номер рахунку, обрати кількість зон лічильника (1-зонний, 2-зонний або 3-зонний) та відправити дані.

Крім того, на порталі можна знайти онлайн-карти та перелік аварійних та планових відключень електричної енергії. Завдяки ним клієнти мають можливість оперативно дізнатися про відсутність світла та орієнтовний час відновлення енергопостачання.

На новому сайті передбачена можливість замовити онлайн приєднання до мережі. Для цього слід перейти за відповідним посиланням, виконати передбачені інструкцією кроки та отримати послугу. Дистанційно також доступні такі послуги, як заміна та ремонт лічильників, їхнє налаштування для споживання електрики у двозонному режимі, опломбування, зняття контрольних показників тощо.

Для економії часу та зручності клієнтів на сайті ДТЕК Київські електромережі передбачена онлайн форма попереднього запису до Центрів обслуговування. Вона дозволяє обрати зручний для візиту день та час.

Наразі сайт працює у тестовому режимі. Компанія поступово доповнюватиме його новою інформацією та додатковими зручними онлайн-сервісами.

– При розробці сайту ми поставили перед собою амбітну мету – стати зручним, простим у використанні та функціональним порталом, на якому клієнти зможуть вирішити всі свої питання 24/7. За 2019 рік сайтом компанії скористалися 1,7 млн споживачів. Ми сподіваємося, що наступного року їх кількість зросте, адже набагато більше питань відтепер клієнти зможуть вирішувати безпосередньо на сайті, – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Маріс Куніцкіс.

Джерело